سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هم راهی برای هم سازی 1 . . .

شنبه 87 دی 21 ساعت 9:0 صبح


سلام عرض می کنم خدمت همه رفقای عزیزم و همه اونهایی که مهمان تازه وبلاگ کم محتوای من هستند . . .
به نظرم رسید که ما که از سراسر دنیا این همه میاییم از اینترنت استفاده های مختلف می کنیم و این همه سلام و علیک و حرف های جور وا جور داریم، بهتر نیست که در کنارش هم یه جورایی دست همدیگه رو بگیریم و با هم رشد کنیم ؟ با هم بزرگ بشیم ؟ با هم اعتماد به نفس (خود، خدا، درون، بیرون، جهان هستی ) بالا ببریم ؟
در نظر داریم از همین نوشته به بعد هر از چند گاهی یه نکته اخلاقی و فردی رو با هم تمرین کنیم و انشاالله دعا گوی همدیگه باشیم ...
فقط خدا وکیلی اگر همراه می شی بسم الله ... کسی هم که در خلوت منو تو نیست که بخوای بگی ریا می شه ... اصلا بذار ریا بشه، عیبی داره از رفتار و عمل تو دیگران هم منتفع بشن ؟ و یاد بگیرن و زندگیشون بهتر بشه ؟
پس بنا به اون گفته خود ساز جامعه ساز ...
این نکاتی هم که می خوایم تمرین کنیم ، شاید به نظر خیلی ساده و کوچک باشه و یا حتی به نظر نیاد که بخوایم به قول من تمرین کنیم ، اما وقتی همه در کنار هم جمع شدند می بینی که عجب مجموعه اخلاقی فردی خوبی شد و یه جورایی بهتر از زندگیت راضی هستی ...
حالا این ها اثرات مختلفی می تونه داشته باشه ها ... مجموعه شون یا اثر پزشکی داره یا روحی یا جسمی یا تأثیرگذاری روی دیگران و ... هرچی خود شما فکر کنید

اولین بار می خوام از یه نکته شروع کنم ... قول می دی به خودت و من که سعی کنی رعایت کنی ؟
من وقت گذاشتم و نوشتم برای تو، برای خودم ، برای همه مون ، برای رفاقتمون، برای اینکه با هم دوستیم، برای اینکه دلم می خواد از بودن کنار هم لذت ببریم ...
یه وقت نکنه بگی ای بابا ما که خیلی چیزامون اشکال داره و نیاز به درست کردن داره حالا اینارو کی حال داره انجام بده ... نه نه با هم می تونیم ، انرژی مثبت به هم می دیم و می تونیم ... حالا ببین من کی گفتم اگر نتونستیم بگو فلانی تو بی خود گفتی ... پس یا علی دستتو بده به من ...
شروع می کنیم ... نکته :
امروز روز سیزدهم محرمه ... ایام حسین اباعبدالله علیه السلام ... تشنه کربلا
هنوز محرم تموم نشده ...
می خوام با هم تمرین کنیم که اولا تا تشنه مون شد زودی نریم آب بخوریم، کمی تحمل کنیم ، یا اینکه اگر تشنه مون شد بریم آب بریزیم توی لیوان بیاریم بذاریم کنارمون و چند دقیقه بعد بخوریم ، نمی شه ؟ می شه باور کن شاید اولش کمی سخت باشه ولی همین سختی رو بپذیر ببین به کجا می رسی ...
وقتی خواستی آب بخوری یه روایت داریم که در شب آب رو در حال نشسته بخورید ... تحقیق کردم ظاهرا از نظر پزشکی برای کبد ضرر داره که ایستاده آب بخورید در شب ...
وقتی خواستی آب بخوری با سه نفس آب بخور ... یعنی 1 بنوش ، یه نفس - 2 مجدد بنوش ، یه نفس دیگه - 3 مجدد بنوش
در واقع هر چیزی حقی به گردن ما دارد و حق آب بر گردن ما این است که آن را با سه نفس بنوشیم ...
========
قال رسول اللّه (صلّى اللّه و علیه و آله و سلّم): « اذا شرب احدکم الماء و تنفس ثلاثا کان آمنا»* فرمودند: اگر هنگام نوشیدن آب، حداقل سه بار تنفس کنید، سلامتى خویش ‍ را تأمین کرده اید. *بحارالانوار: ج 62 ص 15/293
همواره در پناه حق موفق باشید


نوشته شده توسط : علی انصاری

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

زلال که باشی آسمان در تو پیداست ...
سایتهای اینترنتی همسریابی
فتأمل . . .
آیت الله محمدتقی بهجت از زبان آیت الله محمود امجد
iran win via atoms
محدثین در کنار هم . . .
سگ شایسته ی اهانت نیست !
قصاب عاشق و دختر عاشق تر . . .
پیام های بدون فکر ...
اغننا . . .
آرامش ذهنی
لیوان مشکلات . . .
هم راهی برای هم سازی 1 . . .
اینجا محرم است . . .
پیام رهبری . . . جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتلعام صد
[همه عناوین(44)]


سفارش تبلیغ
صبا ویژن